دیجیتال مارکتینگ و سئو

قسمت دوم معرفی ۲۴ ابزار برای بهینه سازی نرخ تبدیل(CRO)

همونطور که در قسمتای اول معرفی ابزارای بهینه سازی اندازه تبدیل وب سایتا و وسایل مفیدی ارائه شد، در آخرین قسمت از این سری مقالات به معرفی ابزارای تحلیل گر می پردازیم.

وسایل مکان نما و نقشه گرمایی

ابزارهایی هستن که چگونگی توجه آدما به محتوای سایت و جایی که در دیجیتال مارکتینگ شما کلیک می کنن رو نشون میده.

۱۷.Hotjar

هزینه: رایگان واسه پایه، ۲۹ دلار واسه تولید و ۸۹ دلار واسه تجارت

اولین باری که به اصولی مانند صفحات هدف، فراخوانای عمل(CTA)، پاپ آپا و محتوا (CONTENT) توجه می کنین، واسه بهینه سازی پیشرفته تر اندازه تبدیل (CRO)آماده میشین. وسیله  Hotjarنقشه گرمایی و ضبط صفحه رو بهتون میده. این امکانات اندازه مشاهده صفحه وبسایتتان و چگونگی کارکرد بازدیدکنندگان رو مشخص می کنه.

بهینه سازی اندازه تبدیل قسمت دوم

۱۶.Clicktale

هزینه: هزینه براساس تسویه حسابه (واسه دیدن نمونه با بخش فروش رابطه برقرار کنین)

وسیله  Clicktale مثل وسیله Hotjar است و نقشه گرمایی رو عرضه می کنه تا به شما در پیدا کردن باارزش ترین مکان در صفحه تون، اهمیت مطالب، بررسی کلیکای کاربران و هم اینکه در تحلیل لینکها کمک می کنه. با به کار گیری این وسیله اطلاعات لازم واسه سازماندهی محتوا(CONTENT) ، فراخوان عمل(CTA) و طرح صفحه (به روشی که بیشترین مکان رو اشغال کنه) رو در دیجیتال مارکتینگ خود دارید.

بهینه سازی اندازه تبدیل قسمت دوم

۱۵.Clicky

هزینه: رایگان واسه پایه، ۹٫۹۹ دلاربرای تولید، ۱۴٫۹۹ دلار واسه تولید اضافه و ۱۹٫۹۹ دلار واسه پلاتینوم

وسیلهClicky  زمان واقعی بازدید از وبسایتتان رو تحلیل می کنه و اطلاعاتی در مورد منابعی که ادما از اونجا به سایت شما دسترسی دارن، اندازه وقتی که از هر صفحه دیدن کردن و چگونگی فعالیت بازدیدکنندگان آنلاین رو بهتون میده. هم اینکه این ابزارنقشه گرمایی رو عرضه می کنه و محتوای سایت رو سبک و سنگین میکنه.

بهینه سازی اندازه تبدیل قسمت دوم

۱۴.Crazy Egg

هزینه: ۹ دلار واسه پایه، ۱۹ دلار واسه استاندارد، ۴۹ دلار واسه تولید اضافه و ۹۹ دلار واسه تولید

وسیلهCrazy Egg  مجموعه ای کامل از نقشه گرمایی، بررسی کلیکای کاربران (به همراه ویژگی تقسیم کلیکا به منبع) و آزمایش لینکای سایته. بسته اصلی این وسیله به طور کامل ارزانه و چگونگی تاثیر صفحه روی وب سایتتون رو تحلیل می کنه.

بهینه سازی اندازه تبدیل قسمت دوم

۱۳.Heatmap.me

هزینه: رایگان واسه پایه، ۱۰۰ دلار واسه حق بیمه و ۲۰۰ دلار واسه سرمایه گذاری

سایت Heatmap.me ابزاری خوب واسه کسیه که در جستجوی نقشه گرما، تست طرح وب و آمار واقعی صفحه س. سایت Heatmap.me  می تونه با وسیله نقشه گرمایی عناصر دینامیک رو در سایتتون بررسی کنه. ویژگیای خاص این وسیله شامل میله اسلایدر، گالری عکس و بخشای موثر دیگه س.

بهینه سازی اندازه تبدیل قسمت دوم  آشنایی با وسایل حرفه ای واسه دیجیتال مارکتینگ ادامه داره…  معرفی بهترین وسایل لازم و به درد بخور واسه بهینه سازی اندازه تبدیل در مقاله های بعدی ارائه می شه.  به نقل از Hubspot