عمومی

۷ راه برای تناسب اندام صحیح

به نقل از پایگاه خبری آسوشیتدپرس، به گفته پزشکان مهم ترین عامل واسه رسیدن به وزن مطلوب داشتن یه هدف رو راست و عملیه. چون که کارشناسان فکر می کنند کاهش سریع وزن که به دلیل نخوردن غذای کافی بدست میاد، اول اینکه باعث خستگی و ضعف در افراد می شه و دوم اینکه، این کاهش وزن خیلی سریع جبران می شه.

پس گزارش، پزشکان قطع ۵۰۰ کالری از روزانه افراد رو که باعث ۵۰۰ گرم در هفته می شه، روشی متعادل و به درد بخور واسه افراد چاق در اضافه وزن می دونن.

این گزارش حاکیه؛ مشخص کردن روزا و زمان های ثابتی در هفته واسه انجام پیاده روی و معتقد بودن به رعایت اون، دومین راه واسه کاهش وزن در افراده.

سومین راه رسیدن به تناسب اندام در افراد، به کار گیری کتابا و مجلات تغذیه و اطلاع پیدا کردن از اندازه کالریا و چربیا و هیدراتای کربن موجود در غذاهاست که هنگام تعیین رژیم غذایی به افراد کمک می کنه.

برخلاف تصور عمومی استفاده صرف از مواد غذایی شامل پروتئین و استفاده نکردن از مواد غذایی شامل هیدرات کربن، راه مناسبی واسه کاهش وزن نیس و استفاده نکردن از این روش به عنوان رژیم غذایی به عنوان چهارمین راه داشتن تناسب اندام مطرح می شه.

پزشکان پنجمین راه کاهش وزن و مقابله با چاقی رو آهسته غذا خوردن می دونن، طوری که ایجاد فاصله ۳۰ ثانیه ای بین هر لقمه و زمان خوردن غذا دست کم ۲۰ دقیقه رو مناسب می دانند. هم اینکه آمارها نشون میده افراد چاق سریع تر از افراد دیگه غذا می خورن.

ششمین راه کاهش وزن و رسیدن به تناسب اندام، استفاده نکردن از غذاهای آماده (البته به طور تکراری و روزانه)، مصرف میوه و سبزی به همراه مصرف غذا و جویدن کامل میوه ها و سبزی ها هستش.

محققان، اجرای مرتب، به موقع و پیوسته تموم راه ها و پیشنهاد های پزشکی کارشناسان در مورد روش های کاهش وزن و تناسب اندام رو به عنوان هفتمین و آخرین راه مقابله با چاقی مطرح می کنن.

بهترین غذاها واسه تقویت و زیبایی موی سر

راه درمان کشیدگی عضله همسترینگ چیه؟

بازنشر تناسب سیمرغ