عمومی

۷ پیشنهاد مفید برای بیشتر آب خوردن

بدن ما آدما به غیر از خوراکیای متفاوت واسه ادامه زندگی به مقدار زیادی آب نیاز داره طوری که دو سوم از بدن ما رو آب تشکیل داده.

ما روزانه به اندازه مشخصی از آب نیازمند هستیم طوری که باید نزدیک به ۸ لیوان آب در طول روز مصرف کنیم. البته خیلی از ما این مقدار رو رعایت نمی کنیم و به خاطر همین دچار مشکل کم آبی هستیم. کم آبی بدن در کنار خود می تونه بیماریای متفاوتی رو به همراه داشته باشه به خاطر همین باید این اندازه آب روزانه رو در نظر داشته باشین.

7 پیشنهاد به درد بخور واسه بیشتر آب خوردن

** بطری آب رو به همراه داشته باشین تا همیشه در یادتون بمونه که باید آب بخورین. تا احساس تشنگی کردین آب بخورین و نذارین که اندازه خیلی از آب بدن شما از دست بره.

** واسه خود زمان نوشیدن آب مشخص کنین. اگه نمی تونین یه بطری رو همیشه به همراه داشته باشین بهتره زمانای خاصی رو واسه نوشیدن آب مشخص کنین و سر ان زمان به وعده خود عمل کنین.

** اب رو می تونین از راه های متفاوت هم دریافت کنین. مثلا می تونین با به کار گیری خوردن میوه و سبزیای متفاوت اندازه آب لازم واسه بدن تون رو تامین کنین.

** غذاهای آبکی نیزگزینه دیگری واسه تامین اب بدنه. به کار گیری سوپ و آشای متفاوت می تونه مواد مغذی زیادی رو به همراه اب وارد بدن شما کنه.

** در مورد بیماریای کم آبی بخونین تا از مضرات این مورد باخبر شید. بعد خود به خود گرایش بیشتری به سمت آب دارید و بیشتر ازش استفاده می کنین.

** تا حد امکان از آبای طعم دار و یا گاز دار دوری کنین. این آبا بیشتر شما رو تشنه می کنه در حالی که خواص آب رو در خودش نداره.

به گزارش مشرق، استفاده خیلی از آبای معدنی هم می تونه واسه بدن در دراز مدت مشکل ساز باشه. درصورتی که املاح این آبا زیاد باشه می تونن مشکلاتی واسه کلیهاتون بسازن.

آب عصر ایران