
برگزاری دومین رویداد روز بازاریابی دیجیتال در ۲۷ و ۲۸ دی ماه
اتفاق روز بازاریابی دیجیتال واسه اولین بار در تاریخ ۲۱ اردیبهشت ۹۷ در سالن همایشهای دانشگاه الزهرا برگزار شد و با در نظر گرفتن استقبال خوبی که از اون شد حالا در فاصله کمتر از یه سال دومین دوره اونم برگزار می شه. دوره قبلی این مراسم بیشتر از ۸۰۰ نفر از فعالین بازاریابی دیجیتال رو دور هم جمع کرد و دومین دوره اون می خواد تا رویدادی به مراتب بزرگ تر و کاربردی تر واسه این افراد رقم بزنه. دومین دوره اتفاق بازاریابی دیجیتال در تاریخ ۲۷ و ۲۸ دی ماه ۹۷ در مرکز همایشای بین المللی رازی (دانشگاه علوم پزشکی ایران) برگزار می شه.
روز بازاریابی دیجیتال، روزی واسه جلسه علاقهمندان و فعالین میدون دیجیتال مارکتینگه تا بتونن تجربیات خود رو با همدیگه به اشتراک بذارن. قراره در این دوره کارشناسان بازاریابی دیجیتال، کارشناسان تولید محتوا، مدیران کسبوکارها، فعالین بخش اکوسیستم استارت آپی، دانشجویان و علاقهمندان به این بخش حضور داشته باشن و برنامه های دیگری هم واسه اون در نظر گرفته شده.
برگزاری بیشتر از ۱۵ ساعت ورکشاپ تخصصی، ارائه ۱۵ سخنرانی به وسیله بنیانگذاران، مدیران عامل و مدیران بازاریابی شرکتهای موفق استارت آپی در موردهای جور واجور بازاریابی دیجیتال و ۲ پنل از جمله برنامههای اتفاق روز بازاریابی دیجیتال ۲۰۱۹ه.
افتتاحیه دوره دوم اتفاق روز بازاریابی دیجیتال در ساعت ۵ عصر روز ۲۷ دیماه برگزار میشه. ارائه یه پنل تخصصی و سه سخنرانی با حضور شرکتهای یکتانت، علی بابا، دیجیکالا و نت برگ از برنامههای روز اول این رویداده. اتفاق در روز دوم از ساعت ۸ صبح شروع میشه که در اون یه پنل با موضوع تکنولوژیهای ساختارشکن در تبلیغات و هم اینکه ۱۲ سخنرانی ارائه می شه.
در دوره جدید اتفاق روز بازاریابی دیجیتال، یه نمایشگاه تخصصی برگزار میشه. این نمایشگاه به استارت آپهای نوپا امکان می دهد تا به معرفی خود و خدماتشون بپردازند. هم اینکه شرکتهای بزرگ میتونن با شرکت در این نمایشگاه تخصصی، از خدمات و اجناس جدیدشون رونمایی کنن.
روابط عمومی این اتفاق لیست کاملی از کارگاه ها و محتوایی که قراره در اونا ارائه شه و هم اینکه لیستی از پنلا و سخنرانان رو در اختیار رسانه ها قرار داده که به این شرحه:
کارگاهها:
- کارگاه تبلیغات آنلاین و تاثیر بیشتر
- مروارید بخشیزاده (مدیر رابطه با مشتریان یکتانت)
- کارگاه eCRM
- زهرا رسار (مدیر بازاریابی دیجیتال پیپینگ)
- کارگاه SEO-SEM
- علیرضا پیر (متخصص دیجیتال مارکتینگ و سرچ مارکتینگ)
- کارگاه کانتنت مارکتینگ
- آرزو والی (بنیانگذار و مدیرعامل سایتهای چیجوری و نبضی نو)
- کارگاه دیجیتال برندینگ
- مونا مظاهری
پنلها:
پنل پارامترهای تبلیغات مدرن در شبکه های تبلیغاتی
- پیمان فخاریان (مدیرعامل یکتانت)
- سبحان فروغی (همبنیانگذار و مدیرعامل تپسل)
پنل تکنولوژیهای ساختارشکن در تبلیغات (بلاکچین)
- محمدرضا قدوسی (بنیانگذار و مدیرعامل ABC)
- مهشاد سبحانی (بنیانگذار و مدیرعامل ایدههاب)
بعضی از سخنرانیها:
- روش هدف دارای رقابتی در تبلیغات – توحید علیاشرفی (مدیر بازاریابی علی بابا و جاباما)
- اخبار و نوآوریا از دیجیکالا – حمیدرضا سعادتی (مدیر بازاریابی دیجیتال دیجیکالا)
- دیجیتال برندینگ – یاسر نثاری (مدیر بازاریابی نت برگ)
- ویدیو وایرال شدنیه یا وایرال کردنی! – امیرهوتن هاشمی (مدیرعامل گروه ردلاین)
- پشت پرده یه کمپین ویدیو مارکتینگ جذاب – ابراهیم زندی (مدیرعامل کلاکت)
- مارکتینگ تو یه استارت آپ مارکتنیگ محور – حافظ اجلالی (مدیر بازاریابی دیجیتال بیمه بازار)
- بررسی متریکهای مهم در کمپینهای اینستاگرامی – ماکان تاجیک (مشاور در ادونچر)
- وقتی محدودیت بودجه داریم چیجوری تبلیغات کنیم – علیرضا شهابیان (مدیر بازاریابی ایوند)
- پارامترهای موفقیت/شکست در اجرای کمپین – آرزو فرجزاده (مدیر بازاریابی دیجیتال بامیلو)
- تجربه اسنپ کیو – پویا رستگار و نوید خدیوی (همبنیانگذار اسنپ کیو)
- دیتا، تیغ دو لبه – سینا شفیعزاده (بنیانگذار نظر بازار)
- نقش سیستمهای پیشنهاد خودکار در پیشرفت بازاریابی محصول – صادق جلالیان (متخصص دیتا در VisitBritain)
گفتنیست محل برگزاری این اتفاق به نشانی تهران، اتوبان شهید همت غرب، بین بزرگراه شیخ فضل الله نوری و شهید چمران، دانشگاه علوم پزشکی ایران، مرکز همایشای بین المللی رازی بوده و واسه ثبت نام در اون می تونین به این لینک مراجعه کنین.