فناوری

برگزاری دومین رویداد روز بازاریابی دیجیتال در ۲۷ و ۲۸ دی ماه

اتفاق روز بازاریابی دیجیتال واسه اولین بار در تاریخ ۲۱ اردیبهشت ۹۷ در سالن همایش‎های دانشگاه الزهرا برگزار شد و با در نظر گرفتن استقبال خوبی که از اون شد حالا در فاصله کمتر از یه سال دومین دوره اونم برگزار می شه. دوره قبلی این مراسم بیشتر از ۸۰۰ نفر از فعالین بازاریابی دیجیتال رو دور هم جمع کرد و دومین دوره اون می خواد تا رویدادی به مراتب بزرگ تر و کاربردی تر واسه این افراد رقم بزنه. دومین دوره اتفاق بازاریابی دیجیتال در تاریخ ۲۷ و ۲۸ دی ماه ۹۷ در مرکز همایشای بین المللی رازی (دانشگاه علوم پزشکی ایران) برگزار می شه.

روز بازاریابی دیجیتال، روزی واسه جلسه علاقه‎مندان و فعالین میدون دیجیتال مارکتینگه تا بتونن تجربیات خود رو با همدیگه به اشتراک بذارن. قراره در این دوره کارشناسان بازاریابی دیجیتال، کارشناسان تولید محتوا، مدیران کسب‎وکارها، فعالین بخش اکوسیستم استارت آپی، دانشجویان و علاقه‎مندان به این بخش حضور داشته باشن و برنامه های دیگری هم واسه اون در نظر گرفته شده.

برگزاری بیشتر از ۱۵ ساعت ورکشاپ تخصصی، ارائه ۱۵ سخنرانی به وسیله بنیان‎گذاران، مدیران عامل و مدیران بازاریابی شرکت‎های موفق استارت آپی در مورد‎های جور واجور بازاریابی دیجیتال و ۲ پنل از جمله برنامه‎های اتفاق روز بازاریابی دیجیتال ۲۰۱۹ه.

افتتاحیه دوره دوم اتفاق روز بازاریابی دیجیتال در ساعت ۵ عصر روز ۲۷ دی‎ماه برگزار می‎شه. ارائه یه پنل تخصصی و سه سخنرانی با حضور شرکت‎های یکتانت، علی بابا، دیجیکالا و نت برگ از برنامه‎های روز اول این رویداده. اتفاق در روز دوم از ساعت ۸ صبح شروع می‎شه که در اون یه پنل با موضوع تکنولوژی‎های ساختارشکن در تبلیغات و هم اینکه ۱۲ سخنرانی ارائه می شه.

در دوره جدید اتفاق روز بازاریابی دیجیتال، یه نمایشگاه تخصصی برگزار می‎شه. این نمایشگاه به استارت آپ‎های نوپا امکان می ‏دهد تا به معرفی خود و خدماتشون بپردازند. هم اینکه شرکت‎های بزرگ می‎تونن با شرکت در این نمایشگاه تخصصی، از خدمات و اجناس جدیدشون رونمایی کنن.

روابط عمومی این اتفاق لیست کاملی از کارگاه ها و محتوایی که قراره در اونا ارائه شه و هم اینکه لیستی از پنلا و سخنرانان رو در اختیار رسانه ها قرار داده که به این شرحه:

کارگاه‎ها:

  • کارگاه تبلیغات آنلاین و تاثیر بیشتر
  • مروارید بخشی‎زاده (مدیر رابطه با مشتریان یکتانت)
  • کارگاه eCRM
  • زهرا رسار (مدیر بازاریابی دیجیتال پی‎پینگ)
  • کارگاه SEO-SEM
  • علیرضا پیر (متخصص دیجیتال مارکتینگ و سرچ مارکتینگ)
  • کارگاه کانتنت مارکتینگ
  • آرزو والی (بنیانگذار و مدیرعامل سایت‎های چیجوری و نبضی نو)
  • کارگاه دیجیتال برندینگ
  • مونا مظاهری

پنل‎ها:

پنل پارامترهای تبلیغات مدرن در شبکه های تبلیغاتی

  • پیمان فخاریان (مدیرعامل یکتانت)
  • سبحان فروغی (هم‎بنیانگذار و مدیرعامل تپسل)

پنل تکنولوژی‎های ساختارشکن در تبلیغات (بلاکچین)

  • محمدرضا قدوسی (بنیانگذار و مدیرعامل ABC)
  • مهشاد سبحانی (بنیانگذار و مدیرعامل ایده‎هاب)

بعضی از سخنرانی‎ها:

  • روش هدف دارای رقابتی در تبلیغات – توحید علی‎اشرفی (مدیر بازاریابی علی بابا و جاباما)
  • اخبار و نوآوریا از دیجیکالا – حمیدرضا سعادتی (مدیر بازاریابی دیجیتال دیجیکالا)
  • دیجیتال برندینگ – یاسر نثاری (مدیر بازاریابی نت برگ)
  • ویدیو وایرال شدنیه یا وایرال کردنی! – امیرهوتن هاشمی (مدیرعامل گروه ردلاین)
  • پشت پرده یه کمپین ویدیو مارکتینگ جذاب – ابراهیم زندی (مدیرعامل کلاکت)
  • مارکتینگ تو یه استارت آپ مارکتنیگ محور – حافظ اجلالی (مدیر بازاریابی دیجیتال بیمه بازار)
  • بررسی متریک‎های مهم در کمپین‎های اینستاگرامی – ماکان تاجیک (مشاور در ادونچر)
  • وقتی محدودیت بودجه داریم چیجوری تبلیغات کنیم – علیرضا شهابیان (مدیر بازاریابی ایوند)
  • پارامترهای موفقیت/شکست در اجرای کمپین – آرزو فرج‎زاده (مدیر بازاریابی دیجیتال بامیلو)
  • تجربه اسنپ کیو – پویا رستگار و نوید خدیوی (هم‎بنیانگذار اسنپ کیو)
  • دیتا، تیغ دو لبه – سینا شفیع‎زاده (بنیانگذار نظر بازار)
  • نقش سیستم‎های پیشنهاد خودکار در پیشرفت بازاریابی محصول – صادق جلالیان (متخصص دیتا در VisitBritain)

گفتنیست محل برگزاری این اتفاق به نشانی تهران، اتوبان شهید همت غرب، بین بزرگراه شیخ فضل الله نوری و شهید چمران، دانشگاه علوم پزشکی ایران، مرکز همایشای بین المللی رازی بوده و واسه ثبت نام در اون می تونین به این لینک مراجعه کنین.