شبکه های اجتماعی رتبه دوم جذاب ترین نوع محتوا در بازاریابی اینترنتی

در مقالات قبلی در مورد محتوای جذاب واسه کاربران در بازاریابی اینترنتی و ویدئو ها به عنوان جذاب ترین محتوا مورد علاقه کاربران بررسی شدن. در بحث دیجیتال مارکتینگ محتوا نقش بسیار مهمی اجرا می کنه و ما تلاش داریم تو یه سری مقاله ۱۰ نوع محتوای جذاب واسه بازاریابی دیجیتال یا دیجیتال مارکتینگ رو واسه شما به همراه مثالای باحال توضیح بدیم

رسانه های اجتماعی

تعداد مخاطبان رسانه های اجتماعی در سطح جهان، خیلی زیاده: فیسبوک روزانه، ۱٫۷ میلیارد کاربر فعال، اینستاگرام ۵۰۰ میلیون کاربر فعال، توییتر ۳۱۳ میلیون کاربر فعال و اسنپ چت ۱۵۰ میلیون کاربر فعال داره. کاربران روز به روز، محتواهای بیشتری رو در شبکه های اجتماعی میبینن و به خاطر همین تولیدکنندگان محتوا در تیم بازاریابی اینترنتی، مجبورند، روش هدف دار انتشار محتوای خود رو تغییر بدن.

۳) Intel (شرکت اینتل)

شرکت اینتل به تولید اجناس در بخش فناوری اطلاعات و محاسبات ابری مشغوله. توییتا و پستای این شرکت در رسانه اجتماعی درباره چگونگی تعامل فناوری با نقاط جور واجور دنیاس.

مثلا، این توییت یه ویدیو از به پرواز درآمدن ۱۰۰ هواپیمای بدون سرنشین در شهر سیدنی استرالیا و به میزبانی اینتل رو به اشتراک میذاره.

توییت شرکت اینتل:

#TBT100 هواپیمای بدون سرنشین عجیب در شهر سیدنی استرالیا به پرواز درآمدند.

#IntelAtVivid pic.twitter.com/z3gLXkZbuC

— Intel (@intel) September 8, 2016

غیر از این مثال، مثالای دیگری هم وجود دارن که نشون دهنده قدرت بازاریابی محتواهای ویدئویی در پستای رسانه های اجتماعی هستن. همونجوریکه میدونید، محتوای ویدئویی دارای رتبه دوم در میان محبوب ترین محتواها پیش کاربرانه.

به چه دلیل این توییتا خوب و جذاب هستن:

  • این توییتا مخاطب رو به مشاهده ویدیو تشویق می کنن: ۸۲ درصد از کاربران توییتر، ویدیوها رو میبینن. تعداد لایکا، ارسال دوباره و ریتوییت ویدئوهای توییتر از دیگر رسانه های اجتماعی بیشتره.
  • این توییتا از هشتگای مناسب استفاده می کنن: سایت لوکووایز به این نتیجه رسید که تعداد خیلی از هشتگا، مخاطب رو جذب نمی کنن اما بعضی از هشتگا مانند TBT # یا هشتگای معروف می تونن به کاربران در پیدا کردن محتوایی که شما به اشتراک گذاشته اید، کمک کنن و مخاطب رو جذب کنن.

تعداد ریتوییتا: ۱۹۰، تعداد لایکا: ۴۹۲

۴) شرکت فدرال اکسپرس FedEx

شبکه های اجتماعی در محتوای جذاب

 

شرکت فدرال اکسپرس، عکسای بسیار زیبایی از کامیونا، هواپیماها و پاکتا رو به نمایش میذاره و قسمت بزرگی از پستای اینستاگرام این شرکت رو، عکسایی تشکیل میدن که بوسیله دیگه کاربران اینستاگرام گرفته می شه. فدرال اکسپرس به جای اینکه از عکسای خسته کننده استفاده کنه، تصویری از هواپیمایی با برند FedEx که پشت زمینه اون یه ماه کامل قرار داره به نمایش میذاره.

به چه دلیل این پستای اینستاگرام، خوب و جذاب هستن:

  • این پستا شامل محتوای تولید شده بوسیله کاربران هستن و برنده ها رو گسترش میدن.
  • این پستا، هشتگای مختلفی رو به نمایش می ذارن: که این باعث می شه تا کاربران صفحات اینستاگرام جدیدی واسه فالو کردن پیدا کنن. طبق تحقیقی از طرف TrackMaven،  پستای اینستاگرام دارای ۴ یا ۵ هشتگ هستن.

تعداد لایکا: ۱۳۳۷

برگرفته از www.hubspot.com