دیجیتال مارکتینگ و سئو

قسمت سوم معرفی ۲۴ ابزار برای بهینه سازی نرخ تبدیل(CRO)

همونطور که در قسمتای ،  معرفی ابزارای بهینه سازی اندازه تبدیل وب سایتا و وسایل مفیدی ارائه شد، در آخرین قسمت از این سری مقالات به معرفی ابزارای تحلیل گر می پردازیم.

Really Good Emails.12

هزینه: رایگان

امروزه اندازه توجه هر فرد به تصویری خاص، ۸ ثانیه س پس اگه می خواید پیامتان رو به مخاطب سریعتر برسونین، بهتره یه یا دو نکته رو در مورد رابطه تصویری و طرح سایت بدونین.اگه هیچ نکته ای در این مورد نمی دونین از وسیلهReally Good Emailsاستفاده کنین. مشابه Landbook ( در بالا ببینین) ، Really Good Emails بانک اطلاعاتیه در مورد بهترین طرحای ایمیل و سایت خلاق ترین شرکتای جهان. از این طرح هابه عنوان منبع استفاده کنین تا ببینین چیجوری میشه به بهترین راه ممکن و در سریع ترین زمان ایمیل تون رو طراحی کرده و پیامهایتان رو دریافت کنین.( این پست رو واسه دسترسی به منابع بیشتر چک کنین و نمونه های بازاریابی جالبی رو پیدا کنین.)

بهینه سازی اندازه تبدیل قسمت 3

۱۱.SubjectLine.com

هزینه: رایگان

با فرستادن ایمیل، وسیلهSubjectLine  می تونه طرح شما رو بسازه یا اون رو رد کنه. قبل از انتخاب طرح اونا رو چک کنین و از این منبع باحال در خود استفاده کنین. سایت SubjectLine.com بالای ۳ میلیون موضوع واسه آزمایش طرحاتون داره. این وسیله تحویل رایگان، امتیاز بازاریابی و پیشنهاد هایی در مورد ارتقای سایتتون داره.

بهینه سازی اندازه تبدیل قسمت 3

Headline Analyzer.10 

هزینه: رایگان

برنامه وقتی headline analyzer به شما از ۱ تا ۱۰۰ امتیاز میده تا اندازه تاثیر موضوع سایتتون بر بازدیدکنندگان رو سبک سنگین کنه. این امتیاز با چگونگی به کار گیری کلمات، گرامر، کلمه، نوع عنوان، کاراکتر و شمارش کلمات محاسبه می شه. هم اینکه این وسیله کارایی عنوان انتخابی تون رو در جستجوی گوگل، ایمیل Subject Line و موارد دیگربررسی می کنه. به شما پیشنهاد می دیم که همیشه عنوان رو تست کنین. این وسیله مانند آزمایش تورن سل عالی عمل می کنه وعملکرد عنوان تون رو بسیار دقیق سبک و سنگین میکنه.

بهینه سازی اندازه تبدیل قسمت 3

وسایل تحلیل گر

ابزارهایی هستن که واسه اندازه گیری و و بررسی کارکرد محتوا و تغییرات اندازه تبدیل (کاهش، افزایش و نوسانات) استفاده می شن.

Kissmetrics.9

هزینه: ۲۰۰ دلار واسه شروع کار، ۷۰۰ دلار واسه پایه و ۲۰۰ دلار واسه تولید

Kissmetrics وسیله پیچیده ایه که با سرویس ایمیل بررسی مخاطبان رو آسون می کنه و اونا رو به گروه های خاصی  تقسیم بندی می کنه. با Kissmetrics می تونین راهی که مشتریان به سایت شما دسترسی پیدا کردن، اجرای تستA/B، ساخت پایگاه داده ها بدون زبون برنامه نویسی تحت وب SQL)) و اندازه برگشت سرمایه( ROI)  از تون رو کشف کنین.

بهینه سازی اندازه تبدیل قسمت 3

۸.Google Analytics

هزینه: رایگان واسه پایه (واسه برخورداری ازمزایا با بخش فروش رابطه برقرار کنین)

Google Analytics ابزاری رایگان واسه دنبال کردن بازدیدکنندگان سایته. با کمک این وسیله می تونین مقدار زمان بازدیدکنندگان از صفحه، چگونگی رسیدن به موضوعی خاص و منابعی که افراد رو به سمت سایت شما آورده رو کشف کنین. نکته باحال در مورد Google Analytics اینه که به شما اجازه میده تا لغات کلیدی که افراد واسه پیدا کردن صفحه جستجو می کنن، موتورهای جستجویی که ادما از راه اونا جستجو می کنن و داده های آماری رو به دست بیارین. ایمیل یا مخاطب خاصی وجود نداره که با بازدیدکنندگان سایت شما همکاری داشته باشه.

بهینه سازی اندازه تبدیل قسمت 3

۷.HubSpot Website Grader

هزینه: رایگان

Website Grader راه بسیار خوبی  واسه گرفتن عکس فوری از کارکرد وبسایتتانه. این وسیله اطلاعاتی در مورد فاکتورهای اجرایی (شامل سرعت، اندازه صفحه و درخواست صفحه) ،پاسخگویی موبایل و ظاهر (RESPONSIVE)، (SEO)بهینه سازی موتور جستجو (عنوان صفحه، توضیحات بالاتر، عنوان، نقشه سایت) امنیت و رتبه سایت به شما میده و چگونگی ارتقای سایت رو آسون می کنه و در ایجاد تغییرات کمک مهمی به شما می کنه.

بهینه سازی اندازه تبدیل قسمت 3
 آشنایی با وسایل حرفه ای واسه دیجیتال مارکتینگ ادامه داره…
به نقل از Hubspot