قسمت چهارم معرفی ۲۴ ابزار برای بهینه سازی نرخ تبدیل(CRO)

همونطور که در قسمتای ، ، معرفی ابزارای بهینه سازی اندازه تبدیل مشتریان ارائه شد، در آخرین قسمت از این سری مقالات به معرفی ابزارای تحلیل گر می پردازیم.

۶.HelloBar

هزینه: رایگان واسه پایه، ۱۲ دلار واسه تولید و۸۳ دلار واسه سرمایه گذاری

HelloBar وسیله هدایتیه که امکاناتی مثل: اضافه کردن فرم پاپ آپ به وبسایتتان به خاطر ارتقای لیست ایمیل، گسترش صفحات اجتماعی، ویترین حراج یا دیگه روش های هدف دار جذب مخاطب رادر اختیارتون قرار میده. ورژن رایگان اون  به شما اجازه ساخت یه نمونه رو میده که به دهمین بازدیدکننده نشون داده می شه. برنامه های خاص در سایت، گزینه های فراخوان عمل(CTA) پیشرفته تری رو عرضه می کنه.

بهینه سازی اندازه تبدیل قسمت 4

۵.SumoMe

هزینه: رایگان واسه پایه، ۱۰ دلار واسه تازه کار و ۱۰۰ دلار واسه تولید

SumoMe ابزارهایی رایگان مانند به کار گیری عبارت “خوش اومدی رفیق” واسه جذب پاپ آپ فراخوان عمل، “نمودار میله ای خاص” واسه افزایش مشترکان ایمیل، جعبه فراخوان عمل (CTA)و فرم “با ما رابطه برقرار کنین” رو واسه ایجاد تغییرات در سایتتون عرضه می کنه. این وسیله ها همراه با وسیله تحلیل گر گوگل به شما در جذب مشتری بیشتر کمک کرده و لیست مشترکان ایمیل رو در دیجیتال مارکتینگ شما زیاد می کنه.

بهینه سازی اندازه تبدیل قسمت 4

۴.Leadin

هزینه: رایگان

این وسیله مانند تحلیل گر گوگل که به SumoMe وصل می شه، به مدیریت رابطه با مشتریان وصل می شه. باحال به نظر می رسه، نه؟ Leadin با پاپ آپ فراخوان عمل (CTA) شروع می شه و بعد با دسترسی به فرمای موجود در وبسایتتان و آمار بازدیدکنندگان، راهی که اونا به صفحه شما دسترسی پیدا کردن رو توضیح میده و به شما اطلاعاتی در مورد جذابیت سایت و مخاطبان حاضر در بانک اطلاعاتیتان میده. هم اینکه Leadin با وصل کردن بانک اطلاعات مخاطبانش به داشبورد مواردی که تغییر پیدا کردن رو مشخص می کنه.

بهینه سازی اندازه تبدیل قسمت 4

وسایل جستجو

قبل از ایجاد هرگونه محتوایی باید از وسایل جستجو استفاده کنین تا فکر نابی به ذهنتون برسه و ببینین که بازاریابان باهوش دیگه موفقیت رو در چی دیده ان.

۳.BuzzSumo

هزینه: ۹۹ دلار واسه تولید، ۲۹۹ دلار واسه دفتر نمایندگی و ۹۹۹  دلار واسه سرمایه گذاری

بهترین محتوا، نوشته ایه که بیشتر از همه به اشتراک گذاشته می شه، درسته؟ بهترین راه واسه دسترسی به بیشترین محتواهایی که تا الان به اشتراک گذاشته شدن چیه؟ با BuzzSumo تموم کاری که باید انجام بدین وارد کردن لغات کلیدی یا موضوعیه که روی اون متمرکز هستین.با این کار همه مواردی که بیشتر به اشتراک گذاشته و لینک شدن رو طبق روز، ماه یا سال گذشته می بینید. پس اگه تلاش می کنین صفحه هدف رو بهینه سازی کنین و اگرسمینار اینترنتی جدیدتون در مورد “کت فشن” است، تموم کاری که باید انجام بدین وارد کردن عبارت “کت فشن” است و BuzzSumo بهترین موضوعات، منابع، ویدئوها و موارد دیگه رو در مورد موضوع جذاب “خیاط کت فشن” بهتون میده. بعدا می تونین عناصر کلیدی که این صفحات رو در دیجیتال مارکتینگ ها مشهور کرده، پیدا کرده و اونا رو با محتوای خودتون ترکیب کنین.

بهینه سازی اندازه تبدیل قسمت 4

۲.SimilarWeb

هزینه:۱۹۹  دلار واسه پایه

اینکه بازدیدکنندگان سایت تون از کجا اومده ان می تونه تاثیر مهمی بر نوع محتوایی که می کنین داشته باشه. با SimilarWeb می تونین ببینین ترافیک شما از کجا آمده، کدامین لغات کلیدی ترافیک اصلی شما رو بوجود میاره و کدوم سایتا مثل سایت شما هستن.با این اطلاعات شما قادر به بهینه سازی محتواتون و تبدیل سایتتون به بزرگترین منبع ترافیک، کم کردن اهمیت سایت حریف و انجام تغییرات در دیجیتال مارکتینگ حرفه ای خود هستین.

بهینه سازی اندازه تبدیل قسمت 4

۱.LandBook

هزینه: رایگان

اگه قصد ساخت صفحه هدف رو داشته باشین شروع اون می تونه کاری سخت باشه. حالا خوبیش اینه با وجود LandBook مجموعه ای رایگان از بهترین طرحا رو واسه صفحات هدف دارین. با LandBook می تونین همه راه هایی که شرکتای برترمانند کپی، اثبات موقعیت و طرحی که واسه تغییر استفاده می کنن رو کشف کنین. از بانک اطلاعات LandBook طرحای مورد علاقه تون رو انتخاب کنین و بعد اونا رو با صفحات هدف خودتون ترکیب کنین.

بهینه سازی اندازه تبدیل قسمت 4 به نقل از Hubspot