دیجیتال مارکتینگ و سئو

مزایای دیجیتال مارکتینگ

۶ مزیت اصلی دیجیتال مارکتینگ

دیجیتال مارکتینگ به خاطر داشتن بالاترین تاثیرگذاری در جلب نظر مشتریان و سادگی استفاده، در بین روش های بازاریابی موجود، به سرعت در حال کسب محبوبیت پیش صاحبان کسب و کارا هستش. اگه شمام می خواهید با مهمترین امتیازات دیجیتال مارکتینگ آشنا شید، لازم نیس بیشتر از این تحقیق کنین فقط کافیه تا آخر این مقاله که خوندن اون کمتر از دو دقیقه از شما زمان می برد با ما همراه شید.

  1. یافته های قابل امتحان

    در بازاریابی سنتی هیچ راهی واسه امتحان تعداد آدمایی که بیلبورد شما رو دیده ان یا به جای دیدن آگهی کاغذی، اون رو در سطل زباله های بازیافتی انداخته ان، وجود نداره. اما دیجیتال مارکتینگ، گزارشایی منظم و قابل اعتماد به شما ارائه می ده تا مثلا، تعداد دقیق آدمایی که ایمیل شما رو باز کرده یا روی لینک خاصی کلیک کرده ان رو بدونین.

  2. توانایی شخصی سازی

    امروزه مصرف کنندگان به دنبال خدمات خصوصی و سفارشی هستن؛ کاری که در بازاریابی سنتی به شکل آشکاری ممکن نخواد بود، چون این نوع بازاریابی دارای ماهیتی عمومیه. اما دیجیتال مارکتینگ با وسایل عجیب خود این امکان رو به شما می دهد که از چیزهای مورد علاقه و اولویت های افراد واسه سفارشی کردن پیامی که دریافت می کنن استفاده کنین. درواقع  شاید بشه “شخصی سازی” رو بزرگ ترین مزیت بازاریابی دیجیتال و آنلاین دونست.

  3. هزینه پایین واسه استفاده

    کارایی که در بخش بازاریابی سنتی صورت می گیرند، مانند بیلبوردها و تبلیغات رادیو و تلویزیونی الان بسیار گرون هستن. ولی اجناس دیجیتال مارکتینگ در سایزهایی اندازه پذیر عرضه می شن؛ اینجوری، همه کسب و کارای کوچیک، متوسط و بزرگ می تونن از این اجناس واسه رسیدن به مخاطبان با مناسب ترین قیمت ها استفاده کنن.

  4. رسیدن به مخاطبین بیشتر

    از اون جایی که به صورت آنلاین انجام می شه، بخش ای وسیع و جهانی تر از مخاطبین رو شامل میشه. در حالی که بازاریابی سنتی شما رو به یه منطقه جغرافیایی محدود می کنه، دیجیتال مارکتینگ به شما اجازه می دهد تا با اندازه بالایی از تاثیر به مخاطبین بین المللی خود دسترسی داشته باشین.

  5. بهینه سازی آسون

    دیجیتال مارکتینگ همراه با گزارشه، و این یعنی اگه شما در این نوع از بازاریابی با عملکردی ضعیفتر از اندازه مورد رضایتتان مواجه شید، پیدا کردن جای این مشکل و تغییر دادن اون آسون هستش. شما حتی می تونید چند چیز متفاوت رو امتحان کنین، سبک سنگین کنین که کدوم یکی بهترین کارکرد رو داشته و همون رو به عنوان هدف و راه و روش رو به جلوی خودتون انتخاب کنین.

  6. اندازه بالاتر جلب مشتری

    یکی دیگه از امتیازات دیجیتال مارکتینگ اینه که جلب مشتری به صورت آنلاین فقط با چند کلیک صورت می گیرد. به جای اینکه مشتریان، گوشی تلفن رو بردارن یا سوار ماشین بشن و تا فروشگاه شما رانندگی کنه، می تونن از راه ایمیلی که فرستاده اید وارد سایت شما شن و خریدشون رو بکنن و با آسایش در حالیکه روی مبل لم داده ان، درباره سازمان شما اطلاعات به دست بیارن.

برگرفته از: simplycast