اردیبهشت 8, 1403

دانستنی های مهم در مورد طلاق و مهریه

پایان نامه رشته حقوق

موسسه حقوقی تهران طلاق ، موسسه ای پر مخاطب و معتبر است ، که در زمینه مسائل حقوق خانواده ، دارای سابقه ای درخشان و موفق می باشد . این موسسه حقوقی دارای برترین و متخصص ترین وکلا و مشاورین حقوقی است ، که پرونده های متعدد و موفقی در زمینه حقوق خانواده ، داشته اند .
وکلای موسسه حقوقی معتبر تهران طلاق ، در زمینه مهریه سال ها فعالیت کردند و از تجربه و دانش کافی در این خصوص برخوردار می باشند .
نمونه دادخواست مطالبه مهریه از سهم الارث زوج.در صورتی که زوجه قصد داشته باشد که از طریق توقیف کردن سهم الارثی که به زوج رسیده ، مهریه اش را مطالبه کند ، باید ضمن دادخواست مطالبه مهریه از مرد ، توقیف کردن سهم الارث زوج را هم تقاضا کند .
موسسه حقوقی معروف تهران طلاق ، با بیش تر از ۱۲ سال سابقه مفید و درخشان ، آماده ارائه خدمت به عموم افراد در مورد تمام مسائل موجود در حقوق خانواده ، به خصوص بحث حضانت از فرزند ، و شرایط سلب حضانت ، و … می باشد .
مراحل مزایده ماشین برای مهریه به دو صورت چوب زنی و کلامی ( به این معنا که فردی قیمت ماشین را اعلام می کند و شخص دیگری قیمت بیش تری را اعلام می‌ کند ، و این روند همین طور ادامه خواهد داشت ، تا فردی که بالا ترین قیمت را اعلام کرده است ، به عنوان برنده مزایده شناخته شود ) ؛ و به صورت پاکتی ( که پس از بررسی ماشین و بررسی عوامل دیگر همچون : قیمت خودرو در بازار ، و … فرد باید قیمتی بالا تر از قیمتی که پیشنهاد شده را ، در پاکتی یادداشت کند ) ، انجام‌ می شود .
وکلای موفق و متخصص موسسه حقوقی تهران طلاق ، از زبده ترین وکلای تهران می باشند . و افراد می توانند با خاطر آسوده امور خود را ( اموری مثل : حضانت ، طلاق ، مهریه ، و … ) به وکلای این موسسه حقوقی معروف بسپارند .
هزینه دادرسی مهریه به عهده کیست ؟پرداخت هزینه دادرسی مهریه ، یکی از دردسر های بسیار بزرگ بانوانی که به دنبال مطالبه مهریه خود هستند ، می باشد . لازم به ذکر است که شاکی ، هنگامی که به دادگاه مراجعه می کند و دادخواست یا شکایتی را ، بر علیه دیگری تنظیم می کند ؛ در همان ابتدا باید هزینه دادرسی شکایت خود را ، بپردازد
دلایل رد تعدیل مهریه.درخواست تعدیل مهریه ، هم از جانب زوج و هم از جانب زوجه امکان پذیر می‌ باشد ، اما در برخی موارد این درخواست بنا بر علل مختلفی ، پذیرفته نمی شود یا به عبارت دیگر ، درخواست تعدیل مهریه ( چه از جانب زوج و چه از جانب زوجه ) ، شرایط لازم را ندارد و به همین علت ، رد می شود
مجلس شورای اسلامی توسط برخی نمایندگان طرحی به کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس ارائه تحت عنوان قانون اصلاح مهریه ارائه نمودند که، در آن سقف مطالبه مهریه به میزان 5سکه تمام بهار آزادی تعیین شده است!
موسسه حقوقی پر مخاطب و معتبر تهران طلاق ، با بیش تر از دوازده سال سابقه درخشان و مفید در زمینه مسائل حقوق خانواده ( مسائلی از قبیل : مهریه زوجه و نحوه مطالبه آن ، نفقه زوجه و نفقه فرزندان و اقارب ، اجرت المثل ایام زناشویی ، حضانت و شرایط سلب حضانت فرزند ، و … ) آماده ارائه خدماتی نوین می باشد ‌.
موسسه معتبر تهران طلاق ، با بیش تر از ۱۲ سال سابقه و با دارا بودن برترین و ماهر ترین وکلا ، آماده ارائه خدمات به عموم مردم در خصوص موضوعاتی همچون : حضانت ، سلب حضانت ، مهریه ، انواع و اقسام طلاق ( طلاق توافقی ، طلاق از طرف زن ، طلاق از طرف مرد ) ، و … می باشد .
وکیل حضانت مشاوره رایگان وکیلی با تجربه و کار بلد است که افراد می توانند مشکل خود را با او در میان بگذارند ، و با مشاوره رایگان در این خصوص اطلاعات مفیدی را کسب کنند .
وکلای موفق و با تجربه موسسه حقوقی تهران طلاق ، از زبده ترین و با تبحر ترین وکلای تهران می باشد . این کادر تخصصی و کاربلد ، سالیان سال در زمینه مهریه و مسائل مربوط به مهریه و همچنین دیگر مسائل موجود در حقوق خانواده ، فعالیت کردند و در این زمینه ها دارای پرونده های موفق بسیار زیادی می باشند ، به گونه ای که می توان با خاطر آسوده امور خود را به این موسسه حقوقی و وکلا آن سپرد .
طلاق توافقی در دوران عقد بر خلاف دیگر طلاق ها ( همچون : طلاق از جانب زوج ، یا طلاق از جانب زوجه ) که بسیار طولانی می شود ، فوری و در کم ترین زمان ممکن اتفاق می افتد .
برای اجرا گذاشتن مهریه چقدر پول لازمه ؟مهریه ، یکی از آثار مالی ازدواج است که با انعقاد عقد نکاح ، زوج متعهد می شود که هر زمان که زوجه تمایل داشته باشد ، به زوجه بپردازد .
طلاق رجعی زوج حق دارد در مدت زمانی که زوجه در عده طلاق رجعی قرار دارد ، تحت شرایط به خصوصی به زوجه رجوع کند .
مشاوره طلاق تلفنی می تواند به زوجین این امکان را بدهد که بدون مراجعه حضوری و همچنین صرفه جویی در وقت پاسخ سوالات خود را دریافت کنند .
طلاق توافقی فوری تنها زمانی امکان‌پذیر است که شما حتماً از یک وکیل کاربلد استفاده کنید. مشاوره‌های تلفنی مؤسسه تهران طلاق نیازی به‌صرف هزینه بالا و مشاوره‌های حضوری نخواهد داشت.
شرایط طلاق توافقی با بچه:زوج و زوجه با هر تعداد فرزندی که دارند ( چه فرزند یا فرزندان آنان به سن بلوغ رسیده باشند و از شرایط حضانت خارج شده باشند ، چه به سن بلوغ نرسیده باشند و در شرایط حضانت باشند ) ، می توانند با توجه به توافقاتی که در خصوص فرزند یا فرزندانشان می کنند ، طلاق توافقی بگیرند
برای به اجرا گذاشتن مهریه کجا باید رفت  ؟ باید افزود که : برای اجرا گذاشتن مهریه ، زوجه می تواند هم به اجرای ثبت و هم به دادگاه ، مراجعه کند . روش اول ، که مراجعه به اجرای ثبت است ؛ این گونه می باشد که : برای آن که زوجه از طریق اجرای ثبت ، مهریه اش را مطالبه کند ؛
موسسه حقوقی تهران طلاق ، از معتبر‌ ترین و پر مخاطب ترین موسسه های حقوقی تهران است ، که در خصوص حوزه حقوق خانواده ، خدمات قابل توجهی را ارائه می دهد .
آیا زن بعد از طلاق می تواند ادعای مهریه کند ؟ این امر ، سوالی پر تکرار در خصوص مهریه می باشد.موسسه تهران طلاق پاسخگوی سوالات حقوقی شماست.
مطلب دیگر :
فرش مشهد

 

برای مشاهده ادامه مطلب اینجا کلیک کنید