اردیبهشت 8, 1403

آشنایی با پارتیشن شیشه ای + قیمت خرید استثنایی

یکی از روش های رضایت بخش برای تقسیم محل کار و فضای صنعتی استفاده از پارتیشن است که یکی از انواع پارتیشن ها پارتیشن شیشه ای می باشد. پارتیشن شیشه ای یکی از جدیدترین و شناخته شده ترین انواع پارتیشن است که استفاده از پارتیشن شیشه ای علاوه بر زیبا سازی محل کار و منزل شما می تواند هزینه های تاسیس و تغییر دکوراسیون داخلی را تا میزان قابل توجهی کاهش دهد. گاهی اوقات مالکان از پارتیشن شیشه ای برای زیباسازی فضای داخلی خانه یا ایجاد خلوت در محیط اداری یا زندگی استفاده می کنند، البته انتخاب نوع پارتیشن شیشه ای نیز می تواند کار سختی باشد، با توجه به اینکه این اتاق شیشه ای در انواع مختلفی طراحی و تولید می شود که یکی از این تولیدات مربوط به شرکت ایران لاکوبل می باشد. در این صفحه قصد داریم شما را با انواع بی نظیر پارتیشن شیشه ای آشنا کرده و نمای کلی این محصول را به شما ارائه دهیم.

 

پارتیشن شیشه ای چیست؟

همانطور که گفته شد پارتیشن شیشه ای یا دیوار شیشه ای وظیفه تقسیم مجاورت محل کار یا محل سکونت را دارد. این نوع پارتیشن ها به دلیل استفاده از مواد شیشه ای دارای کف شفاف هستند و می توانند محیطی مناسب برای تبلیغات، طرح های روزانه یا ماهانه و … ایجاد کنند، علاوه بر این به دلیل استفاده از مواد شیشه ای در این نوع پارتیشن، نور طبیعی می تواند مسائل منع کننده از دهانه های اطراف سازه به فضاهای داخلی منتقل شود. پارتیشن های شیشه ای انواع مختلفی دارند که می توان آن ها را در نوع شیشه، شکل اتصالات کمکی، نوع قاب و غیره مشاهده کرد.

 

مزایای پارتیشن شیشه ای

پارتیشن شیشه ای این امکان را به شما می دهد که فضای داخلی ساختمان اداری، صنعتی یا مسکونی خود را به زیبا ترین شکل تقسیم بندی کنید، در این قسمت نگاهی به برخی از مزایا استفاده از پارتیشن شیشه ای خواهیم داشت.

  • اثربخشی بهتر فضاهای مشترک
  • بازسازی محل سکونت یا اداری
  • عایق صوتی مناسب
  • هزینه اجرای کم
  • امکان انتقال پارتیشن شیشه ای
  • هزینه کم بازسازی
  • دید بالا و استفاده از نور طبیعی
  • ایجاد خلوت برای افراد

به این ترتیب، استفاده از پارتیشن شیشه ای این امکان را به شما می دهد که ساخت خود را در ارزیابی سازه های اطراف بالاتر ببرید و علاوه بر زیباسازی خانه یا محل کار، قیمت مالی توسعه خود را نیز کاهش دهید.

 

انواع پارتیشن شیشه ای

برای انتخاب نوع پارتیشن شیشه ای در فضا، به شکل کاربری محیط اطراف پرداخت کرده و اقدام به انتخاب پارتیشن کنید، به عنوان مثال پارتیشن مورد استفاده در محل کسب و کار از پارتیشن خاص خود را دارد، همچنین در محیط مسکونی نوعی پارتیشن دیگر استفاده می شود، بنابراین محیط اجرای پارتیشن مهم است. همچنین در پارتیشن شیشه ای می توان از انواع فریم، درب، شیشه و … استفاده کرد، بنابراین آشنایی با انواع پارتیشن شیشه ای می تواند در انتخاب پارتیشن شیشه ای قابل قبول کمک شایانی به شما کند. در نصب انواع پارتیشن ها از لولای دستی، ریل، لولای خودکار و ریل اتوماتیک استفاده می شود. در زیر چن مورد از شیشه های مورد استفاده در ساخت پارتیشن ها بیان شده است؛

شیشه دوجداره: از این نوع شیشه می توان در طیف وسیعی از کاربرد ها استفاده کرد. در شیشه های دو جداره از دو شیشه 6 میلی متری استفاده می شود.

شیشه رنگی: شیشه رنگی رنگ های متنوعی دارد و می توان از آن در کاربردهای مختلف استفاده کرد.

شیشه مات: با اتکا به ترجیح کارفرما، نحوه مات شدن شیشه می تواند به سه صورت سند بلاست، ساتینا و لمینیت مات باشد.

آینه کاری: در این روش برای جداسازی فضاها از آینه و سپس دوباره از شیشه استفاده می شود.

 

مطلب دیگر :
قیمت کانتینر ۲۰ فوت

پارتیشن شیشه ای طرح دار

پارتیشن شیشه ای طرح دار یکی از انتخاب های فوق العاده خوب برای داشتن فضایی با جلوه ای فریبنده است و به همین دلیل در بسیاری از موارد مورد کاربرد طراحان دکوراسیون داخلی است. با استفاده از پارتیشن شیشه ای طرح دار، می توانید یکنواختی محیط را از بین ببرید و علاوه بر آن کمی به حریم خصوصی اضافه کنید. شیشه های به کار رفته در پارتیشن شیشه ای طرح دار بصورت منظم سندبلاست و شیشه های چوب بلاست می باشد که دارای طیف طرح و رنگ مناسبی می باشد. شیشه های طرح دار بیشتر در محیط های تجاری و اداری مورد استفاده قرار می گیرند، از طرفی استفاده از آن ها در مناطق مسکونی نیز می تواند گزینه مناسبی باشد.

 

هزینه پارتیشن شیشه ای

نرخ پارتیشن شیشه ای متکی به عوامل زیادی است که با دانستن عوامل تاثیرگذار می توان کارمزد را برای کارفرمایان تخمین زد و محدوده قیمت تقریبی را از جمله عوامل تاثیرگذار در هزینه تحمیل پارتیشن شیشه ای محاسبه کرد. این عوامل شامل مواد شیشه (سکوریت، لمینت و …)، نحوه اجرا، نوع اتصالات کمکی، نوع شیشه (طرح دار، شفاف، مات، رنگی و …)، اندازه گیری میزان استفاده از شیشه پارتیشن، نوع استفاده، رویه شیشه، تنوع پارتیشن شیشه ای می شود.

خرید پارتیشن شیشه ای

برای اجرای پارتیشن شیشه ای باید متناسب با نوع پارتیشن عمل کرد، از جمله موادی که در اجرای پارتیشن شیشه ای استفاده می شود، اتصالات شیشه و نگهدارنده است. برای دریافت هزینه دقیق با توجه به ابعاد و پروژه خود می توانید به وب سایت https://iranlacobel.com مراجعه کنید و نسبت به تهیه این محصول اقدام نمایید.