اردیبهشت 8, 1403

معرفی و قیمت 3 مدل از ارزان ترین و پرفروش ترین درمارولرها

 

یکی از بهترین راه ها و روش های درمان بسیاری از مشکلات پوستی استفاده از دستگاه درمارولر ( DermaRoller ) است، این دستگاه های ساده نیازی به برق یا تخصص خاصی برای استفاده ندارند و خیلی آسان میشه در منزل از درمارولر ها استفاده کرد. درمارولر ها برای از بین بردن مشکلات پوستی به قدری مفید واقع شدن که امروزه در کیلینیک های زیبایی به جای استفاده از دستگاه های لیزر پیشرفته و گران قیمت از درمارولر ها استفاده میکنند. در این مقاله قصد داریم سه مدل از بهترین و پر فروش ترین مدل های درمارولر رو خدمتتون معرفی کنیم.

درمارولر چیست؟

درمارولر ها دستگاهی کوچک دستی ( بدون نیاز به برق و باطری ) هستند که دارای سری با سوزن های سایز مختلف هستند که کلی سوزن ریز از سایز 0.25 گرفته تا سایز 3 میلی متری داره که با نفوذ به سطح پوست باعث افزایش کلاژن سازی پوست میشه. درمارولر ها باعث ترمیم و احیای پوست میشه و یکی از ویژگی های خوبی که داره باعث باز شدن منافذ پوستی و جذب بهتر سرم ها و کرم های درمانی در پوست میشه

سایز سوزن های مختلف درمارولر ها کاربردهای مختلفی در نواحی مختلف بدن دارد، مثلا سوزن های ریز برای نواحی حساس مثل دور چشم کاربرد دارد و سوزن های ضخیم با سایز بزرگتر برای نواحی سر سخت بدن مثل پاشنه پا ، کف سر یا زانو ها و… میتونه کاربرد داشته باشه.

معروف ترین برند های درمارولر در جهان DRS و ZGTS است که دستگاه هایی با سوزن های تیتانیومی و استیل با کیفیت را روانه بازار کرده اند. در ادامه با فواید دستگاه های درمارولر آشنا خواهید شد.

فواید و خواص درمانی درمارولر

استفاده از درمارولر ها میتونه پوست شما رو صاف، زیبا و درخشنده بکنه، و کلی کاربردها داره و میتونه بیش از 90 درصد مشکلات پوستی رو درمان بکنه

  • از بین بردن جای جوش، جای لک، جای بخیه و آکنه
  • از بین بردن چین و چروک های پوست
  • افزایش ضخامت پوست
  • باز کردن منافذ پوستی
  • از بین بردن تیرگی اطراف چشم
  • کمک به جذب بهتر سرم ها و کرم های درمانی
  • جوان سازی و شفاف کننده پوست
  • درمان کامل ریزش مو
  • تقویت ریشه و پیازچه مو
  • بهبود ترک های پوستی، همچون ترک های ناشی از بارداری ، یا ترک کف پا
  • و…

معرفی سه مدل از پر فروش ترین مدل های درمارولر در ایران

شرکت های متعدد داخلی و خارجی توانسته اند انواع مدل های درمارولر تولید بکنند، که از معروف ترین برند ها و پر فروش ترین اونها مارک DRS چین و ZGTS آلمان هست که محصولات بسیار با کیفیت و کارآمد را تولید کرده اند، ما قصد داریم سه مدل از بهترین مدل های درمارولر رو خدمتتون معرفی کنیم. اگر قصد خرید درمارولر رو دارید به شما توصیه میکنم حتما از این سه مدل که جزء بهترین دستگاه های موجود در بازار هستند خریداری کنید.

1-دستگاه درمارولر تیتانیومی مارک ZGTS اصل

محصولات این برند در چین و تحت لیسانس آلمان تولید میشود، مارک ZGTS یکی از پر فروش ترین و بهترین درمارولر های بازار هستند، این درمارولر سوزن هاش از جنس تیتانیوم استریل شده هست و کیفیت ساخت بسیار بالایی دارد، به دلیل فروش بالای این درمارولر متاسفانه نمونه های تقلبی آن نیز در بازار وجود دارد ، اما اگر بخواهید دستگاه درمارولر تیتانیومی اصل و اورجینال مارک ZGTS را خریداری بکنید قیمتی حدود 370 الی 450 هزار تومان در سال 1400 میتونه منطقی باشه

مطلب دیگر :
نکاتی که در مورد رژیم لاغری باید رعایت کنید

این دستگاه با سری های مختلف با سایز سوزن های مختلف ارائه شده است، اما بصورت تکی به فروش میرسد و شما هر سری که بخواهید می توانید خریداری کنید. در زمان خرید می توانید اطلاعات بیشتر رو از فروشنده دریافت کنید. برای خرید درمارولر تیتانیومی اصل با شماره 09120750932 تماس بگیرید.

2-درمارولر 6 کاره مارک DRS

این دستگاه در واقع یک پک کامل از سری های مختلف درمارولر هست، این درمارولر دارای یک دسته و چندین سری با کاربرد های مختلف می باشد، همچنین یک ظرف مخصوص برای ضد عفونی و نگهداری سری نیز همراه بسته ارائه شده است، جنس سوزن های این درمارولر از تیتانیوم ساخته شده و بسیار با دوام هستند. این درمارولر ساخت چین است و جزء پر فروش ترین درمارولر ها در کشورهای اروپایی و آمریکایی هست. برای خرید درمارولر 6 در 1 مارک DRS اصل و اورجینال می توانید به شماره 09120132883 تماس بگیرید.

نسخه اصلی این درمارولر در بازار از 450 تا 600 هزار تومان موجود است. اما محصول فیک و تقلبی اون خیلی قیمتش پائین هست ولی دقت داشته باشید که کارایی و عملکرد و دوام دستگاه اصلی رو نخواهد داشت.

3-درمارولر تک سایز 540 سوزنی مارک DRS

این دستگاه جزء پر فروش ترین مدل های درمارولر در جهان است، دسته این دستگاه از سری جدا نمیشه و برای خرید سایز های مختلف باید یک عدد درمارولر با همون سایز سوزن خریداری بکنید، اما دقت داشته باشید که کیفیت ساخت بسیار بالایی داره و به دلیل با دوام بودن مسلما میتونه چندین سال براتون کارایی داشته باشه، جنس سوزن های این درمارولر از فولاد مقاوم و ضد زنگ ساخته شده. اورجینال این دستگاه روی توی بازار میتونید 260 الی 330 هزار تومان پیدا بکنید. این درمارولر ارزان ترین درمارولر اصلی موجود در بازار هست، برای خرید درمارولر تک سایز دی آر اس میتونید با شماره 02186081142 تماس بگیرید.

از کجا درمارولر اصل تهیه بکنم؟

فروشگاه آنلاین کیم کالا ( kimkala.com ) یکی از قدیمی ترین و بزرگترین فروشگاه های آنلاین ایران است که توانسته با فروش درمارولر های اصل مارک های معتبر جهانی نظر مشتریان و خریداران عزیز را جلب کند، برای خرید و مشاهده لیست قیمت درمارولر می توانید به وب سایت کیم کالا مراجعه بکنید یا با شماره های مندرج در زیر تماس بگیرید…

وب سایت :

فروشگاه اینترنتی کیم کالا – عرضه انواع لوازم آرایشی و زیبا سازی پوست

شماره های تماس :

09120750932

09120132883

02186081142

منبع شما نیوز :

https://www.shomanews.com/بخش-اخبار-2/997259-معرفی-قیمت-مدل-از-ارزان-ترین-پرفروش-ترین-درمارولرها/?pr=1