اردیبهشت 8, 1403

پکیج شوفاژ دیواری – شوفاژ ایران رادیاتور – پکیج لورچ – سینا قانعی

ویژگی های پکیج شوفاژ دیواری

پکیج شوفاژ دیواری نوعی از پکیج است که منحصرا بر روی دیوار محل مورد نظر شما نصب میشود. به دلیل اینکه جای کمتری برروی زمین می گیرد، در مکان های کوچک که با محدودیت فضا مواجه هستیم کاربرد دارد. شوفاژ ایران رادیاتور نیز نیاز هر خانه و مکانی است که در آن به گرما نیاز داریم. پکیج های متفاوتی مانند پکیج لورچ نیز در بازار وجود دارند که در این مقاله با ویژگی های آنها آشنا خواهید شد.

پکیج شوفاژ دیواری

ویژگی هایی که باید در نظر بگیرید

خاموش شدن خودکار: این یک ویژگی بسیار مفید است و باید در تمام لوازم خانگی وجود داشته باشد. در بخاری با ویژگی خاموش شدن خودکار، دستگاه به طور خودکار خاموش می شود و در نتیجه از مصرف برق غیر ضروری جلوگیری می کند.

مصرف برق: یک پکیج ممکن است تا 15 درصد از قبض برق شما را تامین کند. زمستان ها زمانی است که شما معمولا از پکیج خود بیشترین استفاده را می کنید و از این رو باید به کارایی انرژی آن توجه داشت. امروزه همه لوازم خانگی دارای رتبه ستاره ای هستند و انتخاب محصولات با رتبه بندی ستاره بالا توصیه می شود.

ظرفیت: ظرفیت پکیج باید در نظر گرفته شود. توصیه می شود پکیج های فوری را برای نیازهای کوچک انتخاب کنید زیرا مقرون به صرفه است و در مقایسه با پکیج های دارای مخزن ذخیره، فضای بسیار کمتری را اشغال می کند.

آب سخت: آب سخت سرشار از مواد معدنی محلول، کلسیم و منیزیم است. این نوع آب هنگام خرید پکیج توجه ویژه ای را می طلبد. شما باید به دنبال یک مخزن مقاوم در برابر خوردگی بروید و همچنین یک نرم کننده آب نصب کنید تا سختی آب کاهش یابد.

ایمنی: پکیج ها دارای یک ترموستات هستند که می توانند آب را تا 60 درجه گرم کنند – این به این معنی است که باید مطمئن شوید که آب را با آب معمولی تا سرد مخلوط کنید. اکثر پکیج ‌های ذخیره‌سازی مارک دار دارای علامت ISI هستند که یکی از پارامترهای ایمنی اساسی را تضمین می‌کند.

شوفاژ ایران شوفاژ

شوفاژهای حرارت مرکزی

شوفاژهای حرارت مرکزی رایج ترین نوع هستند، با این حال تغییر مسیر لوله ها برای ورود و خروج آب به شوفاژ گاهی اوقات ممکن است مشکل یا گران باشد. بنابراین، زمانی که دسترسی به لوله‌کشی محدود است، انتخاب یک شوفاژ کاملا برقی یا حوله آسان‌تر است. به سادگی نیاز به نصب بر روی دیوار و اتصال به برق اصلی دارد.

شوفاژهای برقی

شوفاژهای الکتریکی معمولاً با آب یا روغن رسانای گرما پر می شوند و یک عنصر گرمایش الکتریکی در ورودی نصب شده است. یک عنصر الکتریکی به سادگی یک میله فلزی بلند است که به داخل شوفاژ می رود و سیال داخل را گرم می کند (به زیر مراجعه کنید). با ریل حوله برقی یا شوفاژ می توانید نسخه ترموستاتیک را انتخاب کنید تا بتوانید دمای آن را از طریق المنت گرمایشی کنترل کنید. برخی حتی به شما اجازه می‌دهند برنامه‌ها و زمان‌بندی‌ها را تنظیم کنید و برخی دیگر دارای ترموستات بلوتوث هوشمند هستند.

بهترین ماده برای شوفاژ چیست؟

رایج ترین انواع فلز برای شوفاژها فولاد و آلومینیوم هستند.

فولاد فوق العاده بادوام و 100% قابل بازیافت است و انواع فولاد ضد زنگ دارای خواص ضد خوردگی عالی است. فولاد ضد زنگ نیز پس از خاموش کردن گرمایش برای مدت طولانی گرم می ماند.

آلومینیوم 3 تا 4 برابر سریعتر گرم می شود و در مصرف انرژی بسیار کارآمد است. مانند مدل‌های فولادی، شوفاژهای آلومینیومی نیز به راحتی بازیافت می‌شوند، اما وزن آن‌ها بسیار سبک‌تر از همتایان فولادی‌شان است که نصب آن‌ها را آسان‌تر می‌کند.

پکیج لورچ

هنگام انتخاب یک پکیج جدید برای خانه خود، سیستم گرمایش آبی را انتخاب کنید که آب گرم کافی برای خانواده شما فراهم کند و همچنین در مصرف انرژی صرفه جویی کند. انواع مختلف پکیج های موجود و تعیین اندازه و منبع سوخت مناسب برای خانه خود را در نظر بگیرید.

انواع پکیج

بهتر است قبل از خرید انواع پکیج های موجود را بشناسید:

پکیج های ذخیره سازی معمولی یک مخزن آماده (مخزن ذخیره) آب گرم را ارائه می دهند که برای استفاده روزمره کافی است. با این حال، مواردی وجود دارد، مانند زمانی که بیش از یک بار استفاده از آب گرم اتفاق می افتد یا زمانی که مهمانان در خانه هستند، نیاز به آب گرم افزایش می یابد.

پکیج های بدون مخزن یا نوع تقاضا، آب را مستقیماً بدون استفاده از مخزن ذخیره می کنند. این نوع پکیج به گونه ای طراحی شده است که در صورت اندازه کافی، منبع کافی آب گرم را بدون تمام شدن تمام شود.

پکیج های پمپ حرارتی به جای تولید مستقیم گرما برای تامین آب گرم، گرما را از یک مکان به مکان دیگر منتقل می کنند و در نتیجه راندمان بالا و صرفه جویی قابل توجهی در هزینه ها ایجاد می شود.

پکیج های خورشیدی از گرمای خورشید برای تامین آب گرم و همچنین صرفه جویی در هزینه در قبض انرژی استفاده می کنند.

کویل بدون مخزن و پکیج های غیر مستقیم از سیستم گرمایش فضای خانه برای گرم کردن آب استفاده می کنند.

برای کسب اطلاعات بیشتر و خرید مستقیم این محصولات، به وب سایت hc4s.shop بروید و این محصولات و دیگر مدل های شوفاژ، پکیج، کولر گازی و اسپلیت را مشاهده نمایید.

مطلب دیگر :
بازی های آنلاین