اردیبهشت 8, 1403

آموزش های لازم و ضروری درباره خرید املاک

املاک

 

مشارکت املاک و مستغلات یک استراتژی سرمایه گذاری است که نقاط قوت دو یا چند سرمایه گذار را در یک ملک سرمایه گذاری ادغام می کند. به طور معمول، مشارکت ها به عنوان فعال، که در آن همه طرف ها به طور مساوی مسئولیت مدیریت روزانه را بر عهده دارند، یا غیرفعال، به عنوان ابزاری برای جذب سرمایه از سرمایه گذارانی که آنقدر درگیر نیستند، طبقه بندی می شوند.

پیش خرید در چیتگر

این که آیا از خود می‌پرسید “آیا خانه‌ام را الان بفروشم؟” یا فقط با در نظر گرفتن گزینه های خود، مهم است بدانید که هیچ پاسخ درستی برای همه وجود ندارد. بازار تأثیر مهمی در فروش خانه شما خواهد داشت، اما ارزیابی موقعیت شخصی و دلایل فروش نیز مهم است. بیایید در مورد شرایط بازار مسکن در اوایل سال 2022 صحبت کنیم و توصیه هایی را در مورد اینکه چه زمانی باید و نباید خانه خود را در هر بازاری بفروشید، بیان کنیم.

در بالای هر چیزی که باید داشته باشید، احتمالاً چیزهای خوبی نیز در لیست شما وجود دارد. ایجاد تعادل بین این خواسته ها کار ساده ای نیست – اما تجزیه و تحلیل تمام جوانب مثبت و منفی یک ملک می تواند به شما کمک کند از سرمایه گذاری خود محافظت کنید و اطمینان حاصل کنید که هیچ شگفتی پرهزینه ای در این راه وجود ندارد.

پیش خرید آپارتمان در تهران 

از لحاظ تاریخی، املاک کلید در دست در مناطقی رشد می کنند که متوسط پرداخت ماهانه وام مسکن ارزان تر از اجاره است. با سرمایه گذاری در مناطقی که به شدت از تقاضای اجاره نشینان اشباع شده است، می توانید بر اساس تفاوت بین مبلغی که برای ملک پرداخت کرده اید و هزینه جاری اجاره، سود کسب کنید.

بسیاری از ایالت ها در قوانین مالک و مستاجر خود، حمایت هایی را برای قربانیان خشونت خانگی لحاظ می کنند. مستاجرانی که قربانی خشونت خانگی شده اند ممکن است حق فسخ قرارداد اجاره خود را بدون مجازات داشته باشند. معمولاً، عمل خشونت آمیز باید در گذشته نزدیک اتفاق افتاده باشد، معمولاً در سه تا شش ماه گذشته. 10

بیشتر املاک و مستغلات در طول زمان افزایش می یابد. قدردانی یعنی ارزش خانه افزایش می یابد ، گاهی اوقات بدون اینکه شما کاری انجام دهید. هنگامی که یک خانه گران می شود، به طور خودکار دارایی شما را افزایش می دهد، که تفاوت بین ارزش خانه و اصل وام مسکن شماست.

همچنین می توانید وام فقط ساخت و ساز دریافت کنید که هزینه های ساخت و ساز را پوشش می دهد و پس از اتمام پروژه، برای پرداخت وام ساخت و ساز، درخواست وام مسکن سنتی بدهید.

خرید آپارتمان در اندیشه 

اگر آماده هستید که اجاره را پشت سر بگذارید و دست خود را در خرید خانه امتحان کنید ، اولین قدم عالی این است که برای پیش پرداخت پس انداز کنید. اما چقدر پول نیاز دارید؟ چگونه می توانید برای پیش پرداخت پس انداز کنید ؟ اصلاً چرا به پیش پرداخت نیاز دارید؟ ما یک راهنمای سریع ایجاد کرده‌ایم که به شما کمک می‌کند پیش‌پرداخت‌ها را درک کنید، چرا معمولاً به آن‌ها نیاز است و چقدر باید برای خرید خانه صرف کنید.

یکی از بهترین منابع بالقوه سرنخ در اینجا صرفاً رانندگی در اطراف محله مورد نظر و مواظب خانه‌هایی است که برای فروش هستند، به زودی وارد بازار می‌شوند یا در خرابی نسبی هستند. هیچ چیز مانع شما نمی شود که رویکرد مستقیم ضربه زدن به در را امتحان کنید یا آدرس ملک را یادداشت کنید و به آن نگاه کنید تا ببینید مالک آن چه کسی است، سپس با مالک تماس بگیرید تا قرار ملاقاتی بگیرید.

و در نهایت، موقعیت مکانی خانه شما بر سرعت فروش ملک تأثیر می گذارد. اگر خانه شما در یک محله بسیار مورد نظر واقع شده است ، احتمال اینکه خانه شما به سرعت بفروشد زیاد است. در حالی که فروش خانه ای که در یک محله نامطلوب قرار دارد دشوارتر خواهد بود.

نسبت هزینه مسکن که به آن نسبت جلویی نیز می گویند، درصدی است که با تقسیم هزینه های مسکن وام گیرنده بر درآمد قبل از مالیات آنها تعیین می شود. در ابتدایی ترین حالت، این یک عدد ساده است که نشان می دهد چقدر از درآمد شما صرف پرداخت مسکن می شود و پرداخت وام مسکن، بیمه، مالیات و موارد دیگر را در نظر می گیرد. وام دهندگان وام مسکن از این نسبت برای کمک به تعیین اینکه آیا خریدار خانه واجد شرایط وام رهنی است یا خیر استفاده می کنند.

در زمان تورم، عاقلانه است که پرداخت ماهانه وام مسکن را با حداکثر مبلغی که می توانید بپردازید، بپذیرید. تورم هزینه های سایر اقلام مانند گاز، غذا، پوشاک و لوازم الکترونیکی را افزایش می دهد. این هزینه زندگی شما را افزایش می دهد. بهتر است با نخریدن خانه فضای اضافی در بودجه خود باقی بگذارید که پرداخت وام مسکن شما را به حداکثر مقداری که در هر ماه می توانید بپردازید افزایش می دهد.

در حالی که هیچ کس نمی تواند با قطعیت پیش بینی کند که آیا قیمت مسکن کاهش می یابد یا خیر، اتفاق نظر کارشناسان مسکن این است که ارزش مسکن به این زودی ها کاهش نخواهد یافت. انتظار می رود قیمت مسکن در سال 2022 به افزایش خود ادامه دهد. فقط انتظار نداشته باشید که این افزایش به اندازه رکورد سال 2021 تند باشد.

در کلاهبرداری امداد سلب مالکیت ، کلاهبرداران افرادی را که در آستانه توقیف خانه‌هایشان هستند، هدف قرار می‌دهند. یک شرکت ممکن است دست به دست شود و قول دهد که سلب حق اقامه دعوی را متوقف کند یا وام را در ازای پرداخت اولیه تغییر دهد.

می دانید که می خواهید امتیاز بخواهید، اما چگونه می توانید فروشنده را متقاعد کنید که به شما در پرداخت کمک کند؟ امتیاز خواستن تماماً به مذاکره و درک بازار فعلی مسکن است. ابتدا، باید بفهمید که آیا در بازار خریدار هستید یا بازار فروشنده . این به شدت بر توانایی شما برای مذاکره برای امتیازات تأثیر می گذارد. وقتی خانه‌شان برای مدتی در بازار بوده یا زمانی که بازار خریدار است، فروشندگان انگیزه بیشتری برای ارائه امتیاز دارند.با هر خرید خانه، ابتدا باید برای وام خانه خود تأییدیه بگیرید تا دقیقا بدانید چقدر می توانید خرج کنید. می توانید به صورت آنلاین با Rocket Mortgage ® درخواست دهید . اگر برای وام مسکن تأیید شده باشید، نامه تأییدیه ای از وام دهنده خود دریافت خواهید کرد که می توانید از آن برای بیرون رفتن و شروع خرید استفاده کنید. برخی از فروشندگان ممکن است افراد را بدون تأیید قبلی از سوی وام‌دهنده اجازه ورود ندهند.شما می توانید تعیین کنید که چقدر باید برای هر یک از هزینه های بسته شدن خود بپردازید، با نگاهی به افشای پایانی خود . شما باید آن را از نزدیک بررسی کنید تا مطمئن شوید که وام دهنده شما پیش پرداخت را به شما اعتبار داده است. افشای پایانی شما هزینه های بسته شدن شما را مشخص می کند و دقیقاً به شما می گوید که برای هر کارمزد یا هزینه چقدر بدهکار هستید.مرحله 1: تصمیم بگیرید که آیا برای خرید خانه آماده هستید یا خیر

بسیاری از مردم طراحی خوب را با اندازه اشتباه می گیرند و تصور می کنند که خانه های بزرگتر – تنها به دلیل اندازه – آنها را راحت تر در خود جای می دهد. این یک افسانه است. یک خانه با تفکر طراحی شده می تواند فضای خود را به حداکثر برساند در حالی که یک خانه بزرگ می تواند هزاران فضا را هدر دهد.

رنگ تازه، پلان های مدرن و وسایل به روز: اینها تنها تعدادی از مزایای خرید خانه جدید است. اما در مورد مزایای عاطفی قدم گذاشتن در یک خانه کاملاً جدید نیز باید گفت. وقتی اولین کسی هستید که در یک خانه زندگی می کنید، خانه همان چیزی است که شما آن را می سازید – بنابراین بیایید به برخی از مزایای ساخت و ساز جدید نگاهی بیندازیم.

اگر تا به حال از یک محله جدیدتر رانندگی کرده باشید، احتمالاً با یک خانه مدل برخورد کرده اید. این خانه‌های نمایشی در آن زندگی نمی‌کنند، بلکه برای نشان دادن آنچه در خانه‌های دیگر در آن محله امکان‌پذیر است، به خریداران بالقوه نشان می‌دهند. اما با پایان یافتن ساخت و ساز در آن محله، بسیاری از سازندگان در نهایت خانه های نمونه را نیز می فروشند. اما آیا خرید یک خانه مدل از یک سازنده ایده خوبی است؟ این مقاله نحوه خرید یک خانه مدل و مزایا و معایب آن تصمیم را بررسی خواهد کرد.

به طور معمول، وام دهنده شما از شما می خواهد که برخی از اسناد مالی را هنگام درخواست پیش تایید ارائه دهید. داشتن این اطلاعات در دسترس و آماده برای اسکن می تواند روند پیش تایید را تسریع کند. معمولاً به موارد زیر نیاز خواهید داشت:

این مهم است زیرا اوراق قرضه، از جمله اوراق وام مسکن، به ویژه در زمان تورم بالا جذاب تلقی نمی شوند. سرمایه گذاران دوست دارند مطمئن باشند که بازدهی آنها حداقل از افزایش قیمت ها پیشی می گیرد. در نتیجه، بازده اوراق قرضه باید افزایش یابد. این باعث افزایش نرخ وام مسکن می شود.

ما شما را سرزنش نمی کنیم: مهم نیست که در جستجوی اولین ملک اجاره ای خود هستید یا یک سرمایه گذار باتجربه املاک و مستغلات به دنبال افزایش جریان نقدی خود هستید، انتخاب فرصت سرمایه گذاری مناسب بسیار مهم است. خواه به دنبال تعیین چگونگی یافتن املاک خارج از بازار، چه چیزی در یک ملک سرمایه گذاری باشید، یا نحوه مدیریت تامین مالی خانه تک یا چند خانواده، نترسید – ما در اینجا شما را تحت پوشش قرار داده ایم.

مطلب دیگر :
خرید سنتور